Reklamacja towaru

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w następujący sposób:

  1. pisemnie na adres: ul. Lucerny 55B, 04-687 Warszawa;
  2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@radval.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

2. żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży

3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 

4. Klient może skorzystać z FORMULARZA ZGŁOSZENIA REKLAMACJI (załącznik nr 2 do regulaminu sklepu).

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Załącznik:

FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl